domingo, 11 de marzo de 2012

PABLO GOMEZ INTRODUCES HIMSELF


¡Hola! Me llamo Pablo y tengo 16 años. Soy moreno y de baja estatura. Vivo en una casa con mis padres y mi hermana que es dos años menor que yo, sin olvidar a mi loro Iván!


Estoy estudiando Ciencias porque la verdad, es que me gustan mucho, tanto las sanitarias como las tecnológicas.

No puedo decir que tenga ningún hobby en especial. Me gusta jugar a la Wii (mejor acompañado) pero sobretodo quedar con mis amigos los viernes. También me gusta el tenis, pero no soy muy deportista, la verdad. Me encanta la naturaleza y quedar al aire libre.

Al principio soy un poco tímido pero en cuanto cojo confianza soy mucho más abierto  y extrovertido.



Hi! I’m Pablo and I am 16 years old. I’ve got dark hair and medium height. I live in a house with my parents and my sister who is two years younger than me, not forgetting my parrot!


I’m studying Science because I love them, both medical and technological sciences.

I haven´t got any particular hobby. I like playing on Wii (much better if it’s with a friend) but above all meeting my friends on Friday’s evenings. I also like playing tennis but I’m not very sportive. I do love nature and doing activities outside such as pic-nics, going to the countryside and so on.



At first I’m quite shy but when I feel at ease, I become much more sociable and extrovert.



I’m looking forward to meeting you soon!

No hay comentarios: